Mamy pytają: Czy chusta do noszenia dziecka przydaje się w domu?

Odpowiada Kinga Cherek, mama czwórki noszonych dzieci:

Moja codzienność z czwórką (a niedługo już z piątką) dzieci uczonych i wychowywanych w domu byłaby o wiele trudniejsza bez chusty pod ręką! Ten kawałek materiału zawsze bardzo ułatwiał mi życie. Używałam chusty w następujących sytuacjach:

… (przeczytaj artykuł TUTAJ)

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.


A w naszym sklepie prześliczne lniane chusty kółkowe w promocyjnych cenach.

Najpiękniejsza według mnie to ta w głębokogranatowym kolorze…

chusta kółkowa tetro

chusta kółkowa do noszenia dzieci tetro

One thought on “Mamy pytają: Czy chusta do noszenia dziecka przydaje się w domu?

  1. Zuzanna pisze:

    Oj tak, bez chusty kółkowej czy tkanej, to u nas czasem obiadu by nie było:)
    Ja karmiłam i usypiałam Karola w kółkowej nawet na górskim szlaku! W marszu, oczywiście. 🙂

    Lubię to

Skomentuj

